Rhum Fest Paris 2023: Phototrip

Another batch





14 Likes


10 Likes





13 Likes

And the best booth today. French police can test your alcohol level to see if the Rhum Fest was worth the price of admission. :face_with_spiral_eyes:

17 Likes

What is your score of Promille-Level? :wink:

4 Likes

Opinions on the Swell Anniversary Cuvée?

Looks like you’re having a blast! Enjoy yourselves!

7 Likes

:joy::joy:

I was a good boy and didn’t drink that much. But no bicycle for me today. :biking_woman:t3:

8 Likes

Very nice. Can’t go into tasting notes as I didn’t take any but I definitely want a bottle. 87/88 points IMHO. But I will have to retaste all rums from today in a better context so I can add some tasting notes to my impressions.

10 Likes

Super Ă©dition pour moi.
J’y ai trouvĂ© beaucoup de choses vraiment sympas.

Pour ceux qui auront la chance d’y ĂȘtre aujourd’hui, ne ratez pas le Bally bdf 2004 au bar des innovations. TrĂšs surprenant. Il vaut le dĂ©tour.

Je confirme pour le rapport ÉphĂ©mĂšre vs HSE 2006.

Pas eu la chance de goĂ»ter le rhum mexicain chez Swell mais le Hampden, le Wird et les deux Bielle que j’ai pu tester valent eux aussi le dĂ©tour !


Merci Mika pour la casquette :wink::+1:.

L’annĂ©e prochaine, je prĂ©vois deux jours !

6 Likes

Argh j’ai manquĂ© le Bally bdf
Le Hampden chez swell est un super Hamdpen H. C’est bien fait, c’est trĂšs bon. Mais voila, il me manque le petit truc qui va faire surgir une vraie Ă©motion en le buvant. En gros je le bois et je me dis : “super hampden H
 encore un” :joy:
C’est vraiment la nouvelle savanna qui m’a crĂ©Ă© une super Ă©motion en la dĂ©couvrant!

7 Likes

Le Bally vaut vraiment le détour.

Le Hampden est sympa. Depuis le premier Hampden Swell, beaucoup sont sortis et il y a en effet eu une vague Hampden. Je n’avais finalement pas re-goutĂ© de Hampden depuis pas mal de temps, en dehors des Great House, et j’ai bien aimĂ© celui-ci.

De lĂ  Ă  dire s’il Ă©tait vraiment spĂ©cial ou non, il faudra que je puisse re-tester avec un palais en Ă©tat normal de fonctionnement :slight_smile:

7 Likes

Because everyone here deserves to know the real story


@MikeH and my Parisian friend : Hey rod it’s almost 3pm, we’re hungry, we’d like to eat.
Me: Two seconds guys we are just next to Savanna :wink:
Mike: savanna
 bof. I don’t really like what I tasted.
Me: They can do crazy bottlings and common bottlings. I just want to taste the artist edition, I think it’s not great but I’m curious.
Mike and my friend: ok let’s do savanna before going to eat.
So we are, we taste, I discuss with the guy from savanna. And we hallucinate how we all three love this rum. I continue to discuss with the guy. I turn over and I see my friend alone.
Me: You’re alone!? Where is Mike?
My friend: he is at the store he went to buy the savanna.
:joy: :joy:

Cheers :tropical_drink:

17 Likes

:joy: :joy: :joy: I also wanted to check my coat


6 Likes