Rum Talk: What‘s in your glass today?

mind blowing stuff! One of the best rums I had

25 Likes

Throughout the evening, Babli was getting a bit sick, borderline unreasonable because she was tired as well but didn’t want to admit it… :sweat_smile:

She’ll need to call in sick on her job in 5-6 hours.

Might as well make her a grog

11 Likes

RX771, vielen Dank für das Sample @SaibotZtar

23 Likes

Puh, also hier schwanke ich zwischen geil oder richtig scheiße :rofl:. Das Armagnac Finish ist schon sehr dominant, ich lasse ihn mal was atmen

Wird ein Spalter-Rum :slight_smile:

Edit: Tendiere eher zu geil :-). Etwas scharfkantig aber doch, gefällt mir ganz gut.

25 Likes

I ran a semi-marathon in Deauville.

2 Likes

Auch eine ganz starke Abfüllung. Da ist für mich ein neuer Stern am Rum-Himmel aufgegangen. POH! SPIRITS Adventure sollte man sich Mal merken.

27 Likes

Mein daily Sipper aktuell. Liebe den Pfirsich

32 Likes

Jepp, viel Spaß für wenig Geld… ein bisschen wie Savanna für Arme (im positiven Sinne).

7 Likes

RX3473

22 Likes

RX3473, it works without the space :slight_smile:

3 Likes

Home made fruit brandy split 3x

and home grown Persimmon marmalade split (already distributed😉).

P. S. One package of alcohol is leaving for Germany on Friday, there are few cl of some sour cherry brandy left, also of Mistletoe. :wink:
P. N.

15 Likes

Für der Split geöffnet und voll begeistert.

RX19982

Heute wieder zwei Rumtrinker.:blush:

22 Likes

So mal antesten :wink:

23 Likes

Und? Wie ist er?

2 Likes

Am der Nase erinnert er sehr an einen TDL, viel Minze, rote Früchte. Am Gaumen dann nicht mehr ganz sooooo stark, aber hab ihm auch nicht viel Zeit gegeben. Insgesamt würde ich aber zu 85-88 tendieren.

5 Likes

Zum Bayern-Kracher gegen Arsenal zwei große Agricole-Vertreter aus dem Hause Neisson!:index_pointing_up:t6::heart_eyes:

Dank Eugen habe ich nach langer Zeit endlich mal wieder den Velier 70th im Glas! Merci, meen Jung!:blush:

28 Likes

RX20811

21 Likes

Corn

Corn n oil

20 Likes

Today is a unicorn day,. It’s important to savor such moments, being aware that it’s not just any moment in time.

The foundation for future endeavors is getting stronger, plans are slowly becoming reality, job options are gaining momentum.

A positive flow is unfolding.

Cheers :unicorn:

32 Likes

Very good rum :smiling_face_with_three_hearts:

3 Likes