New rum purchases

Belle trouvaille! Il n’y a pas de petits profits :wink:

3 Likes

i think I’ve soon used my rum-budget for the next month, but Black Friday had some good deals

23 Likes

Don’t worry, you’ve spent your money wisely! Great one!

7 Likes

Gute Nachrichten, Flaschen für den Swell Split sind heil angekommen.
Danke an die Frau die den DPD Fahrer nochmal zur :pig2: gemacht hat :muscle:t2: und durch die halbe Stadt gefahren ist.

19 Likes

Schmecken die mit Cola…ich frag für nen Freund :wink:

Hab bei DPD bis jetzt zum Glück keine Probleme gehabt. Nur Hermes erzählt immer sie wären dagewesen😅

3 Likes

Kann ich dir später sagen, wenn ich die mickrigen 4cl die übrig bleiben, wird dann gleich ein doppel Bottlekill :yum:
Mach gleich einen Blend CubaLibre draus :wink:

6 Likes

:sheep: :sheep: :sheep: > :alien:
Vielen Dank and deine Frau :heart_on_fire:

3 Likes

Vielen Dank @SaibotZtar
Bin gespannt.

@MarcT ,dein Paket geht somit morgen auf reisen.

21 Likes

Bloody Black Friday deals. One package arrived, second hopefully tomorrow. :yum:

20 Likes

Mein neuer :slightly_smiling_face:

18 Likes

Mauritius 2009! Best vintage, excellent choice! :ok_hand:

3 Likes

New Addition ist übertrieben der wird ja zum Wochenende hin gleich in die sampleflaschen umgefüllt.

Der ist gänzlich ohne zusätzliches versandmaterial heil angekommen :+1:

16 Likes

Xmass has come early this year, but will probably not wait until Christmas tree to open these. I only have a pineapple for now.
Thanks alot to @venomino @RumTaTa @Leo @Rodolphe for some very nice bottle splits and all of the organizing effort.

22 Likes

First Order from Rowspirits.

28 Likes

Schicke Flasche :+1:t2:

3 Likes

What a beauty :star_struck:

1 Like

Die hatte ich auch schon mal gesehen und überlegt, schaut echt schick aus

1 Like

Parafilming the last samples with something new on the side :jamaica::tumbler_glass:

20 Likes

Very nice! I love those old decanters😁

2 Likes

Thanx to @anon65722056 @lukasdrinkinghabits and a special thanx to @TheDunderHut for this calendar :smiling_face_with_three_hearts:

27 Likes