Rare rums radar 🚨🛍️

I’m in Belgium, let’s hope someone here from France can get one and split it. I tasted it in Spa, it was great but I’d like to taste it in normal conditions…

Also, another idea, you can do your own as we know what’s in it (40% RX22557, 40% RX22312 and 20% RX22697 :slight_smile: )

7 Likes

When did Swell stop shipping outside France? My last order was long ago, but back then they shipped to EU :thinking:

2 Likes

They stopped April 2023

4 Likes
10 Likes

Glaub da setzte ich mal aus, ein Sample, aber Flasche eher nicht

3 Likes

Gleicher Preis 87€, aber auf 3 Flaschen beschränkt nicht auf 1 wie bei spirit academy

7 Likes

Brauchst du drei davon? :wink:

4 Likes

2cl langen glaube ich mir.

Dann lieber den

7 Likes

Ich bin bald fßr einige Tage verreist, deshalb wßrde es erst im neuen Jahr gehen, aber falls Interesse besteht, hätte ich die beiden anderen Pagos-Versionen fßr einen Vergleichssplit.
Oder kĂśnnte jemand anders die splitten?

3 Likes

Kann die gerne splitten, hab die noch beide da :wink:. Bei Interesse melden

2 Likes

66€ im Angebot

7 Likes

Echter LadenhĂźter :tada:

3 Likes

But now it’s over. 5cl please. Anyone?

1 Like

Ich bin mittlerweile auch so allergisch gegen diese Sherry Cask Abfüllungen. Es ist einfach zu intensiv. Ein gutes “echtes” Sherry Fass kann ja gut funktionieren… wenn es schon schön ausgelutscht ist und nur dezente Aromen abgibt. Leider zu selten.

4 Likes
11 Likes

Yes but it seems it was busy :smiling_face_with_tear:

1 Like

The 2024 Pagos gets into that territory where it adds something.
But (and it is a big one for me) a good Hampden already should have so much aroma that it does not need a finish. I might prefer something ‘bland’ like the 8y OWH over any Pagos.

3 Likes
11 Likes

Hier noch etwas billiger

12 Likes
7 Likes